Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytanie

Przedstawiamy Państwu przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Was pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Jakie występują formy dostawy?

Ile zapłacę za przesyłkę?

Jak zapłacić za zamówienie?

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Co to jest przechowalnia?

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 Jak zmienić moje zamówienie?

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Gdzie znajduje się obecnie moja przesyłka?

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się dokładna informacja o ilości danego produktu w naszych magazynach.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia. Będziemy przesyłać Ci na bieżąco informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Standardowym czasem w którym wysyłamy zamówienie do 24 godziny od chwili złożenia zamówienia w dni powszednie.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska,
  • paczkomaty InPost,

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki zostanie podany przed złożeniem przez Ciebie zamówienia.

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (PayU).
  • płatność za pobraniem,

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi uzupełnij pole Nazwa firmy i w sekcji „Dodatkowe informacje” podaj dane do faktury. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeżeli dostaniesz email „Przyjęte do realizacji” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeżeli dostaniesz e-mail „Przyjęte do realizacji” jakiekolwiek modyfikacje nie są możliwe.

Gdzie znajduje się obecnie moja przesyłka?

Po spakowaniu przez nas przesyłki otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Przede wszystkim dążymy do Twojej satysfakcji. Pomimo naszych ogromnych starań, jesteśmy tylko ludźmi a drobne pomyłki przytrafiają się każdemu. Możesz być pewny że uczynimy wszystko by ewentualny problem szybko naprawić.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji zachęcamy do kontaktu z nami i postępowaniem zgodnie z regulaminem sklepu – Regulamin Sklepu

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Przesyłasz go na swój koszt.